Âmnen

Vanliga frågor och svar

Hitta svar på de vanligaste frågorna nedan eller kontakta oss på hello@day-et.com

Leverans

Hur lång tid tar det innan min beställning kommer fram?

Vi gör vårt bästa för att behandla din beställning samma dag och skicka den inom 24 timmar. Cirka 4-7 dagars leveranstid.

Vilka länder skickar ni till?

Danmark, Sverige, Norge, Tyskland och Storbritannien. Vill du skicka till andra länder, vänligen använd vår internationella sida https://day-et.com 

Beställning

Kan jag göra en beställning utan att ha ett konto?

Ja, naturligtvis, kan du göra en beställning som gäst utan att behöva registrera ett konto. Vi behöver fortfarande få några uppgifter från dig så att vi kan behandla din beställning, till exempel din e-postadress och leveransadressen så att vi vet vart vi ska skicka den.

Kan jag förtrycka min beställning?

Du har möjlighet att ångra och returnera din beställning inom 30 dagar från det att du mottagit ditt köp. Om du väljer att avbryta din beställning kommer vi att återbetala hela köpesumman. Ytterligare information finns i vår returpolicy.

Hur lång tid tar det innan min beställning kommer fram?

Vi gör vårt bästa för att behandla din beställning samma dag och skicka den inom 24 timmar.

Hur kan jag spåra min beställning?

Du vill få en leveransbekräftelse med ett spårningsnummer så snart vi har skickat din beställning. Det kommer att finnas en spårningslänk som omdirigerar dig till fraktbolagets sida så att du kan spåra din beställning.

Varför är min beställning försenad?

Om de faktureringsuppgifter du angett inte stämmer överens med vad din bank har registrerat (inklusive adress och telefonnummer) kan din beställning bli försenad.

Betalning

Vilka betalningsmedel accepterar ni?

Du kan betala för dina inköp med ett större kreditkort, inklusive Visa, MasterCard, Maestro och Visa Electron.

När kommer pengarna att dras från mitt bankkonto?

Betalningen dras automatiskt från ditt betal-/kreditkort när beställningen har skickats.

Avkastning

Hur returnerar jag mitt köp?

Om du inte är helt nöjd med ditt köp kan du returnera varan med hjälp av den förtryckta returetiketten, så återbetalar vi varan. Du kan helt enkelt returnera din vara till oss. Du har 30 kalenderdagar på dig att göra det från den dag du mottog den. Den måste vara i samma skick som när du tog emot den och den måste vara i sin originalförpackning. Mer information finns i vår Return policy.

När får jag tillbaka mina pengar?

Det kan ta upp till 14 dagar att behandla din retur. Din återbetalning kommer att krediteras den betalningsmetod du använde när du köpte de returnerade varorna.

Produktinformation

Hur tar jag hand om min produkt?

Eftersom vi vill att dina tillbehör ska hålla i många år framöver har vi tagit fram en liten guide med rengöringsinstruktioner och bra tips på hur du håller dem i gott skick. Her hittar du vär vårdguide.

Andet

Vad gör jag om jag är besviken på min beställning eller om den är skadad?

Kontakta kundtjänst så snart du upptäcker att din beställning inte uppfyller dina förväntningar. Du kan ringa oss på +45 53 53 11 55. Vi har öppet måndag-fredag kl. 10.00-15.00 (CET) eller skriv till oss på hello@day-et.com.

Kontakt

Mail: hello@day-et.com
Telefon: +45 53 53 11 55
Vi återkommer till dig inom 3 arbetsdagar.

Ôppettider:
Mån - Fre: 10:00 - 15:00
Lör - Sön, Helgdagar:  Stängt